MENU
Головна » 2013 » Серпень » 28 » Божественність Ісуса Христа. част.1
18:06
Божественність Ісуса Христа. част.1

Божественість Ісуса Христа.

«Бо Він честь та славу прийняв від Бога Отця, як до Нього прийшов від величної слави голос такий: Це Син Мій Улюблений, що Його Я вподобав!»  (2Петр.1:17)

«І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця.» (Iван.1:14)

Що Ісус говорив Сам про  Себе.

Ті, хто заперечують божественність Ісуса Христа одним із аргументів користуються тим, що мовляв Ісус ніде прямо не заявляв що Він – Бог.  А що ж Він говорив?

1.       Він називав те, що Боже Своїм:

·         Матвія 13:41 – Він пошле Анголів Своїх, в інших уривках про них говориться як про Ангелів Божих – Лук.12:8-9, 15:10

·         Також в цьому уривку Царство Боже Ісус називає Своїм царством.

2.       Його заява про те, що Він має право прощати гріхи – Матв. 2:8-11. Слухачі розцінили його заяву як замах на право Бога, як богохульство. Ісус не вказав їм, що вони Його неправильно зрозуміли, але підкреслив однозначно, що Він має це право.

3.       Його заява про те, що Він буде судити світ. - Матв.25:31-46. Паралельно можна прочитати 

a.       «Один Законодавець і Суддя, що може спасти й погубити.» (Як.4:12)

b.       та «…дня, коли Бог, згідно з моїм благовістям, буде судити таємні речі людей через Ісуса Христа.» (Рим.2:16).

c.       Також уривок з Старого Заповіту -  «Нехай збудяться й зійдуть народи в долину Йосафатову, бо сяду Я там, щоб судити всі народи з довкілля.» (Йоїл.4:12)

4.       Він претендував на особливі, ексклюзивні стосунки з Отцем. Івана 10:30, Івана 14:7-9.

5.      Як Він коментував враження слухачів, що Він богольствує, роблячи себе рівним Богові –

a.       «Юдеї Йому відказали: Не за добрий учинок хочемо Тебе вкаменувати, а за богозневагу, бо Ти, бувши людиною, за Бога Себе видаєш... Відповів їм Ісус: Хіба не написано в вашім Законі: Я сказав: ви боги? Коли тих Він богами назвав, що до них слово Боже було, а Писання не може порушене бути, то Тому, що Отець освятив і послав Його в світ, закидаєте ви: Зневажаєш Ти Бога, через те, що сказав Я: Я Син Божий? Коли Я не чиню діл Свого Отця, то не вірте Мені. А коли Я чиню, то хоч ви Мені віри й не ймете, повірте ділам, щоб пізнали й повірили ви, що Отець у Мені, а Я ув Отці! (Iван.10:33-38)»

6.      Його свідчення на суді – Івана 19:7. Основне звинувачення було в тому, що Він робив Себе Сином Божим. Первосвященик прямо запитав Його, чи Він Син Благословенного – Матв.26:63. Фактично, відповідь Ісуса зводилася до одного – Так. За це Його і вбили. – Матв. 26:65-66.

Визнання Його учнів.

1.      Петро – Ти Христос, Син Бога живого.

2.      Хома – Господь Мій і Бог мій.

Жодного разу з уст Христа не прозвучало заперечення, а лише підтвердження правильності зробленого висновку.

3.       Іван –

                                                               i.      «І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця.» (Iван.1:14);

                                                             ii.      « І хоч Він стільки чуд перед ними вчинив був, та в Нього вони не ввірували, щоб справдилось слово пророка Ісаї, який провіщав: Хто повірив тому, що ми, Господи, чули, а Господнє рамено кому об'явилось? Тому не могли вони вірити, що знову Ісая прорік: Засліпив їхні очі, і скам'янив їхнє серце, щоб очима не бачили, ані серцем щоб не зрозуміли, і не навернулись, щоб Я їх уздоровив! Це Ісая сказав, коли бачив славу Його, і про Нього звіщав.» (Iван.12:37-41)

4.       автор Послання до Євреїв в 1 розділі.

Основа помилкових тверджень про Ісуса Христа.

1.       Несприйняття Триєдинста Бога.

2.       Спотворення уривків Писання в перекладі НС свідків Єгови.  

a.       Бога никто из людей никогда не видел; единородный бог, который у груди Отца, - он поведал о нём. (Иоан.1:18)

b.       Тогда они стали говорить ему: "Кто же ты?" Иисус сказал им: "Зачем я вообще говорю с вами? (Иоан.8:25)

c.       к ним принадлежат и отцы, и от них произошёл по плоти Христос: Бог же, который над всем, да будет благословен вовеки. Аминь. (Рим.9:5)

3.       Тлумачення у відриві від контексту Його втілення, яке передбачало обмеження – Марк.13:32; Фил. 2:6-8

4.       Вставлення (добавлення ) слів в текст.

a.       «Он - образ невидимого Бога, первенец из всего творения, поскольку посредством его сотворено всё остальное на небе и на земле, видимое и невидимое, будь то престолы, или господства, или правительства, или власти. Всё это было сотворено через него и для него. И он есть прежде всего, и всё остальное начало существовать через него, и он - глава тела, собрания. Он - начало, первенец из мёртвых, чтобы стать ему первым во всём;»(Кол.1:15-18)

 

5.       Використання слів з іншим значенням – роджений в значенні створений, Початок творіння як перше творіння та інші.

Категорія: Блог Пастора | Переглядів: 916 | Додав: Павло | Теги: Бог, Ісус, божественність | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1
1 Павло   (28.08.2013 18:15)
Прошу залишати коментарі cool

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]